کاغذ دیواری سه بعدی با طرح طبیعت

کاغذ دیواری سه بعدی

اگر بگوییم راهی وجود دارد که جنگل ، کوه ، دریا و ساحل را به خانه ی خود منتقل کنید به عقلمان شک میکنید؟! اگر ادعا کنیم که میتوانیم تصویر خیال انگیزی از طبیعت را درست در فضای پذیراییتان به تصویر بکشیم و شما هر روز از تماشای آن لذت ببرید به ما اعتماد میکنید؟ هر تصوری که از کاغذ دیواری های قدیمی و تکراری دارید را دور بریزید و حواستان را به ما معطوف کنید ؛ چون میخواهیم جدیدترین و خاص ترین نوع کاغذ دیواری ، یعنی کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت را به شما معرفی کنیم. به کمک این کاغذ دیواری ها هر غیر ممکنی ممکن میشود. شما میتوانید ابعاد خانه را تغییر دهید. بدون شال و کلاه کردن برای سفر ، هر روز دریا را تماشا کنید ، هنگام استراحت در خانه به آسمان خیره شوید و بدون صرف هزینه ی زیاد تغییری چشمگیر به فضایتان ببخشید. شما میتوانید با یک خرید هوشمندانه تمام این لذت ها را به خود هدیه کنید ؛ پس مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید. نکته ی قابل ذکر این است که در این مطلب بهترین فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت هم معرفی خواهد شد!

 

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

از آخرین باری که تصمیم به ایجاد یک تغییر در دکوراسیونتان گرفتید چقدر میگذرد؟ راضی بودید یا از هزینه ای که پرداختید پشیمان هستید؟ ابتدای کار باید بگوییم که از نصب کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد ؛ درصورتیکه به دنبال کیفیت ترین آن باشید. طرح های کاغذ دیواری سه بعدی در دو نوع کاغذ دیواری و پوستر موجود هستند ؛ اما تفاوت های زیادی در نوع چاپ ، دوام و قابلیت های دیگر دارند. به طور کلی در کاغذ دیواری های سه بعدی هرچه اجسام را نزدیک تر و ملموس تر حس شود ، نشان دهنده کیفیت بالای طراحی و چاپ کاغذ دیواری است . برای کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت از با کیفیت ترین عکس ها با رزولوشن بالا استفاده میشود و بعد از تغییراتی که به وسیله برنامه های طراحی کاغذ دیواری سه بعدی و فوتوشاپ روی آن ها اعمال میشود یک نتیجه بسیار طبیعی و جذاب حاصل می آید که هر بیننده ای را مبهوت میسازد. در واقع ممکن است طرح به حدی طبیعی باشد که شما آن را برجسته تصور کنید اما بعد از لمس دیوار متوجه صاف بودن آن بشوید. همانطور که از نام کاغذ دیواری سه بعدی دریافت میشود ، در این سبک تصویر یک بعدی دیده نمیشود و جزئیات موجود در تصویر زیاد هستند. در واقع اگر بسیار ساده پسند هستید شاید انتخاب خوبی به نظر نرسند ، اما اگر از تغییر بسیار زیاد لذت میبرید ، کاغذ دیواری های سه بعدی فوق العاده هستند. امروزه کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت در محیط های مختلف کاربرد دارند و نصب آن ها تنها محدود به فضای خانه نمیشود. برای مثال کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت و مناظر زیبا به علت جنبه آرامش بخشی که دارند برای مطب ها و هتل ها گزینه مناسبی هستند.

 

نصب کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت تصویر یک منظره طبیعی است که روی یک کاغذ با ابعاد مشخص چاپ شده و مانند سایر کاغذ دیواری ها به صورت رولی محاسبه نمیشود. اما نصب همین تصویر باید به دقت و ظرافت انجام شود تا دقیقا نتیجه مطلوب را دریافت کنید. برای نصب کاغذ دیواری های سه بعدی چسب های مخصوص این نوع کاغذ دیواری به کار میرود . پوسترهای دیواری هم به صورت برچسب هستند و چسباندنشان آسان تر است ، اما سعی نکنید خودتان نصبشان را خودتان به عهده بگیرید ؛ چرا که شما برای اولین بار است که این کار را انجام میدهید و اگر قسمتی نامرتب و بدفرم چسبانده شود ، کندن و دوباره از نو چسباندن آن ، مشکل و حتی غیرممکن است. در فروشگاه های شهر کاغذ دیواری ، بهترین نصاب های کاغذ دیواری این کار را در کمترین زمان برای شما انجام خواهند داد و نتیجه دقیقا همان چیزی خواهد شد که در تصورات شماست ؛ یعنی یک منظره ی زیبا و دل انگیز در قلب خانه تان.

 

 

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

از آنجایی که کاغذ دیواری های سه بعدی به صورت رولی به محاسبه نمیشوند، و بر حسب ابعاد به فروش میرسند ، شما به راحتی میتوانید ابعاد دیوار موردنظرتان را اندازه گیری کنید و بعد از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری ، قیمت کاغذ دیواری سه بعدیتان را محاسبه کنید. کیفیت چاپ و نوع کاغذی که در کاغذ دیواری به کار رفته است ، دو عامل تاثیر گذار در قیمت هستند. گران قیمت ترین کاغذی که به عنوان پایه ی کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت به کار میرود ، کاغذ های هلندی هستند. نوعی از کاغذ دیواری سه بعدی هم وجود دارد که روی چرم چاپ میشود و قیمت نسبتا بالایی دارد. در کاغذ دیواری های سه بعدی با کیفیت نوعی از رنگ به کار رفته است که در طول زمان تغییر نمیکند ، کدر نمیشود و در برابر خط و خش هم مقاوم است. اما اگر به دنبال گزینه ای با قیمت مناسب تر هستید ، پوستر دیواری های سه بعدی طبیعت قیمت کمتری دارند ؛ اما شاید مزایایی که برای کاغذ دیواری های سه بعدی طبیعت ذکر شد را نداشته باشند.

 

دوام کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

دوام کاغذ دیواری های سه بعدی ، به جنس کاغذشان بازمیگردد.کاغذ دیواری های سه بعدی از لحاظ دوام ، چندان تفاوتی با کاغذ دیواری های معمولی ندارند ؛ اما نوعی از آن ها که از کاغذ معمولی ساخته شده ، چندان مقاوم نیستند. به هر حال قسمتی از دوام کاغذ دیواری سه بعدیتان ، به مراقبت شما بستگی خواهد داشت. طراحی کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت طوریست که باید همیشه تمیز و عاری از لک و کثیفی باشد تا بیننده را جذب کند . در نتیجه سعی کنید نوع ضدآب و قابل شستشوی آن را تهیه کنید تا به مرور زمان بر اثر برخورد با آب و مواد شوینده ، مقاومت و دوامش را از دست ندهد.

 

بورس کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

مهم نیست که کجای ایران زندگی میکنید! اینکه تا به حال چقدر برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی جستجو کرده اید هم اهمیتی ندارد! فروشگاه های شهر کاغذ دیواری سالیان سال است که در بورس کاغذ دیواری طبیعت اولین هستند و شما تنها کاری که باید انجام دهید ، یافتن شعبه شهر کاغذ دیواری در شهر خودتان است. منتظر دیدارتان هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *