آشنایی با کاغذ دیواری سه بعدی جدید

کاغذ دیواری سه بعدی جدید

دیگر در خانه ها اثری از طاقچه ها و گچبری ها پیدا نمیکنید. دیگر اثری از اِلِمان های سنتی و قدیمی ایرانی در دکوراسیون خانه ها دیده نمیشود. کسی از تابلوهای قدیمی استقبال نمیکند و همه به دنبال ایجاد یک تحول و نزدیک شدن به دکوراسیون امروزی و مدرن هستند. یکی از این تغییرات جدید و دوست داشتنی کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که هر روز طرح های جدیدتر و جذاب تری در میان آن ها دیده میشود و بیشتر بیننده را به وجد می آورد. این طرح های بسیار جذاب و واقعی میتوانند خانه ی شما را زنده کنند و به آن جان ببخشند. کاغذ دیواری سه بعدی جدید نسبت به یک کاغذ دیواری عادی تغییر چشمگیرتری در فضا ایجاد میکنند و این به علت چاپ متفاوتشان است . البته فروش نمونه های بی کیفیت و تقلبی کاغذ دیواری سه بعدی  هم در بازار مطرح شده و شناخت کاغذ دیواری سه بعدی مرغوب و با کیفیت ، از کاغذ دیواری های تقلبی مستلزم کمی تحقیق و بررسی و خرید از یک فروشگاه مطمئن است. در ادامه بیشتر درمورد ویژگی های کاغذ دیواری های سه بعدی با کیفیت صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که از کجا میتوانید بهترین کاغذ دیواریهای سه بعدی و جدیدترین طرح ها را پیدا کنید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی جدید و با کیفیت

 کاغذهایی که برای کاغذ دیواری های سه بعدی به کار میروند ، معمولا دو دسته هستند که هر دسته شامل چند نوع کاغذ است‌ ‌. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا کاغذها را به دو دسته تقسیم کرده ایم ؟! در واقع این تقسیم به قیمت و لوکس بودن و معمولی بودن کاغذ دیواری ها باز میگردد. کاغذ دیواری های سه بعدی لوکس ، معمولا پایه ی چرم ، کتان و فوم دارند و برای برخی از آن ها هم کاغذهای گران قیمت هلندی به کار میرود. اما کاغذ دیواری های سه بعدی معمولی و غیر لوکس با کاغذهای معمولی و بعضا پاستلی چاپ میشوند. یک نکته موثر دیگر در قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی رنگ استفاده شده در آنهاست. رنگ اکوسالونت ، رنگیست که علاوه بر وضوح بالایی که دارد ، مقاومت زیادی هم در برابر ضربات از خود نشان میدهد. قطعا دوست ندارید شاهد کدر شدن رنگ کاغذ دیواریتان باشید پس حتما توجه کنید که برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی موردنظرتان از رنگ های اکوسالونت استفاده شده باشد. کاغذ دیواری سه بعدی جدید از لحاظ مقاومت و دوام بسیار عالی هستند و محافظت از دیوارهای شما را به خوبی تضمین میکنند . اگر تصمیم دارید به طور آنلاین خرید کنید ، حتما به ابعاد توجه کنید زیرا کاغذ دیواری های سه بعدی حتما باید یک دیوار را به طور کامل بپوشانند و این دیوار معمولا بزرگترین دیوار خانه است.

محل نصب کاغذ دیواری های سه بعدی جدید

‌در رابطه با کاغذ دیواری های سه بعدی شرایط فرق میکند! در واقع شما نمیتوانید به فروشگاه کاغذ دیواری مراجعه کنید و بخواهید برای همه ی دیوارهای خانه کاغذ دیواری سه بعدی سفارش دهید. البته امکان استفاده از یک سری طرح های سه بعدی که ساده تر هستند به این شکل وجود دارد ؛ اما منظور ما کاغذ دیواری سه بعدی جدید ی هستند که فقط مختص قسمت های خاصی از خانه هستند. کاغذ دیواری سه بعدی جدید شامل طرح های سه بعدی مدرن ، سنتی ، کلاسیک ، منظره و… میشوند که هر کدام از آن ها جذابیت خودشان را دارند . یکی از نقاطی که بهترین قسمت خانه برای نصب کاغذ دیواری های سه بعدی است ، دیوار پشت تلوزیون میباشد. وقتی همه ی افراد مشغول تماشای تلوزیون میشوند ، غیرمستقیم قسمتی از توجهشان هم معطوف به دیوار پشت تلوزیون میشود که با یک کاغذ دیواری سه بعدی زیبا پوشانده شده. حال این کاغذ دیواری سه بعدی زیبا و جذاب میتواند یک مکان تاریخی باشد یا یک تصویر از منظره ای طبیعی. اگر به ادبیات یا خطاطی هم علاقه مند هستید میتوانید جمله ی مورد علاقه تان را به طور نستعلیق در قالب کاغذ دیواری سه بعدی چاپ کنید و جلوه ی دیوار پشت تلوزیون را صد چندان کنید. یکی دیگر از قسمت هایی که نقطه ای بسیار جذاب برای نصب کاغذ دیواریست ، سقف ها هستند. احتمالا تا به حال در مکان های تاریخی متوجه نقاشی های زیبای روی سقف ها شده اید. اگر هم همچین موردی را ندیده باشید ، قطعا تصویر کلیساهایی که سقفشان منقش به طرح های زیباست را دیده اید. در حال حاضر که برای همه امکان نقاشی روی سقف وجود ندارد ، کاغذ دیواری سه بعدی جدید میتوانند به طور جایگزین عمل کنند. امکان نصب برخی از کاغذ دیواری های سه بعدی جدید امروزی روی سقف وجود دارد و این یک اتفاق فوق العاده است. شما میتوانید به وسیله کاغذ دیواری های سه بعدی ، یک نقاشی کلاسیک زیبا از فرشتگان روی سقف به تصویر بکشید یا اینکه با نصب یک کاغذ دیواری سه بعدی از آسمان ، هر روز از تماشای آسمان خانه تان لذت ببرید. البته انتخاب هر کدام از این کاغذ دیواری ها قواعد و اصولی دارد. به عنوان مثال اگر مبلمان شما مدرن و ساده است ، نصب یک کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک از فرشتگان ، روی سقف ، فاجعه ی محض است ! اما نکته ی مثبت در مورد کاغذ دیواری های سه بعدی این است که تنوع در آن ها بسیار بالاست و شما میتوانید مطابق با فضایتان انتخاب کنید.

فروشگاه کاغذ دیواری سه بعدی جدید

میخواهیم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که دقیقا همان نتیجه ای را تحویلتان دهد که در ذهن دارید. مجموعه ی قوی و حرفه ای شهر کاغذ دیواری با کارشناسان کاربلد میتواند یک اتفاق زیبا در خانه تان رقم بزند که هربار بعد از تماشای آن لذت ببرید. بعد از نصب کاغذ دیواری های سه بعدی از صرف هزینه های گزاف برای تغییر دکوراسیون خلاص خواهید شد و تنها با همین یک بار ، بیشترین تغییر را شاهد خواهید بود. پس مطمئن باشید هیچ فروشگاهی با تجربه تر و مطمئن تر از فروشگاه شهر کاغذ دیواری نیست .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *