کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری :

با گذشت زمان ؛ کاغذ دیواری ها دچار تغییر و تحول اساسی شد.

کاغذ دیواری عبارت است از یک طرح خاص  که در رول های متعددی به طور یکسان چاپ شده و در زمان اجرا به کمک چسب مخصوص کاغذ دیواری روی دیوار نصب میشود این فرایند امروزه دچار پیشرفت اساسی و جالبی شده است و آن هم تولید کاغذ دیواری پوستری میباشد.

در گذشته زمانی که از تصویر خاص و یا چهره ی خاصی برای پوستر خوشمان می آمد؛

تنها مجبور بودیم همان تصویر را باهمان ابعادی که از قبل چاپ شده و در بازار موجود بود تهیه کنیم.

گاهاً دلمان میخواست تصویر مورد نظرمان سراسر دیوار اتاق را پوشش دهد اما ناچار بودیم به همان تصویر شاید کوچک چاپ شده بسنده کنیم.
کاغذ دیواری پوستری چیست؟؟
یک پازل را در نظر بگیرید. پازل تشکیل شده از یک تصویر واحد که به قطعات مساوی تقسیم میشود و از کنار هم قرار گرفتن این قطعات تصویر نهایی شکل میگیرد.
تفاوت عمده ی کاغذ دیواری با کاغذ دیواری پوستری هم در همین موضوع است.

کاغذ دیواری رول های مشابه و یکسانی دارد که تفاوتی نمیکند کدام رول اغازگر و کدام در مرحله ی میانی کار و کدام پایان دهنده ی کار است.

شاید علت آنکه بعضی ها خودشان نصاب کاغذ دیواری خود میشنود همین باشد.
اما کاغذ دیواری پوستری احتیاج به نصابی دقیق و متخصص دارد تا بداند کدام رول را کجا و چه موقع روی دیوار نصب کند.

از دیگر تفاوتهای کاغذ دیواری و کاغذ دیواری پوستری اندازه و یا سایز رول ها میباشد.

سایز رول های کاغذ دیواری سایزهایی مشخص و یکسان و از پیش تعیین شده میباشد که بسته به دیوار شما تنها تعداد رول ها را ثبت میکنیم.

اما سایزرول های کاغذ دیواری پوستری‌‌ را شما تعیین میکنید!

به این صورت که با اندازه گیری ابعاد دیوارتان و گزارش اعداد به مرکز تهیه و تولید کاغذ دیواری پوستری مثل شهرکاغذ دیواری؛ اندازه ی کاغذ دیواری پوستری خود را تعیین میکنید.

نه تنها اندازه؛ بلکه هر طرحی که در نظر دارید را میتوانید روی دیوار خود اجرا کنید که این طرح میتواند طرحی انتخابی از آلبوم های شهر کاغذ دیواری باشد یااینکه عکسی از آلبوم شخصی‌ و دلخواه خودتان!
حتی گاهی اوقات  مشتری ها و طرفداران
کاغذدیواری پوستری ترجیح میدهند عکسی از فرزند خود را روی کاغذ دیواری پوستری چاپ کنند و در اتاق کودک ازآن استفاده کنند یا اینکه عکسی از جشن ازدواج خودشان و …
همه ی اینها را گفتیم تا ذهنیت کلی و خوبی در مورد کاغذ دیواری پوستری به شما ارائه بدهیم تا میزان باز بودن سلیقه و میل خودتان در این زمینه را بدانید!!
مطلب دیگری که زیاد مورد سؤال قرار میگیرد قیمت کاغذ دیواری پوستری‌ و یا نحوه ی محاسبه ی هزینه ی کاغذ دیواری و کاغذ دیواری پوستری است.
برای قیمت کاغذ دیواری پوستری یک فرمول ساده داریم:
کاغذ دیواری های پوستری بسته به نوع و جنس کاغذی که مورد استفاده قرار میگیرد قیمت های متغیرو متفاوتی دارد.
گاهی اوقات تصویری که انتخاب میکنید تمایل دارید روی کاغذ سندی به چاپ برسد و همین در کاهش هزینه های شما مؤثراست.
بااین حال ممکن است فرد دیگری تمایل داشته باشد همان طرح شما را روی کاغذ دیگری از جنس چرم اجرا کند که جنس مرغوب تری‌نسبت به قبلی را دارا میباشد.

همین طرح روی کاغذی از جنس دیگر قیمت بالاتری خواهد داشت.
پس همین را میتوان از تفاوت دیگر کاغذ دیواری پوستری‌و کاغذ دیواری‌ دانست.
قیمتها در کاغذ دیواری یکسان و مقطوع است.
جهت مشاهده آلبوم کاغذ دیواری پوستری سه بعدی اینجا کلیک کنید.

قیمت کاغذ دیواری پوستری

قیمت کاغذ دیواری پوستری استفاده از کاغذ دیواری پوستری امروزه در حال گسترش می باشد و شرکت های زیادی در حال ارائه این خدمات هستند.

باید دقت کنید که گول قیمت ها ی متفاوت کاغذ دیواری پوستری را در بازار نخورید ، عوامل مختلفی که مستقیماٌ روی کیفیت کاغذ دیواری پوستری دخالت دارند تعیین کننده قیمت آن می باشد.

بنابراین هر ارزانی به حکمت نیست !!! در شهر کاغذ دیواری شما بزرگترین کلکسیون این نوع کاغذ دیواری را مشاهده می کنید و هر آنچه که می توانید تصور کنید در اینجا پیدا می کنید.کاغذ دیوارهای پوستری به دو صورت ابعاد آماده (پنلی) و ابعاد سفارشی قابل عرضه هستند.
در انواع پنلی یکسری سایزهای از پیش تعیین شده وجود دارد که شما می توانید متناسب با دیواری یکی از آنها را انتخاب کنید که بطور مصلم ممکن است با دیواری شما فیت نباشد و اطراف کاغذ دیواری پوستری  شما دیوار مشخص باشد که باید آن را یا با قاب درست نمود و یا از کاغذ دیواری های با طرح متفاوت برای آن چیزی شبیه به قاب طراحی نمود.در انواع سفارشی دقیقاً با ابعاد دیواری شما هماهنگی خواهد داشت .

قیمت کاغذ دیواری پوستری بسته به جنس کاغذ و طرح شما میتواند ۴۵ و ۵۵ و ۶۵ هزار تومان باشد . جنس کاغذ را میتوانید خودتان انتخاب کنید (فیبرو – سندی و ..) اما بعضی طرح ها فقط روی یک نوع کاغذ قابل چاپ میباشند . شهر کاغذ دیواری به عنوان مرکز پخش اصلی این کاغذ دیواری ها ی پوستری آماده ی خدمت به شماست .

چند نمونه طرح کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری طرح جنگل ۱

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری طرح جنگل ۲

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری طرح جنگل ۳

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری طرح جنگل ۴

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری طرح جنگل ۵

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری طرح جنگل ۶