کاغذ دیواری مخصوص پذیرایی :

از آنجایی که سالن پذیرایی اولین مکانیست که توسط مهمان هر خانه ای رؤیت میشود ، باید توجه دوچندانی نسبت به زیبایی و تمیزی آن داشته باشیم. به همین جهت است که کاغذ دیواری مخصوص پذیرایی خود به یک دسته بندی جدا از کاغذ دیواری ها تقسیم شده است. کاغذ دیواری پذیرایی متناسب با آنچه که شما در نظرو تمایل دارید انتخاب میشود اما در این مطلب قصد داریم در انتخاب کاغذ دیواری مخصوص پذیرایی به شما ایده و مشورت بدهیم.
اگر تم سالن پذیرایی شما؛ یعنی رنگ بندی کف سالن پذیرایی با وسایل چیده شده در آن هارمونی خاصی دارند، شک نکنید که کاغذ دیواری پذیرایی شما نیز می بایست همخوانی خاص و مناسبی با بقیه داشته باشد.
تجسم کنید پوشش کف سالن پذیرایی اتان تشکیل شده از لمینت های قهوه ای رنگ بوده و رنگ پرده های سالن پذیرایی و ست مبلمانتان کرم قهوه ای وبه سبک کلاسیک می باشد. قطع به یقیین کاغذ دیواری مخصوص پذیرایی شما نیز باید در طیف رنگ های کرم تا قهوه ای باشد.
حالا که رنگ بندی کاغذ دیواری پذیرایی را مشخص کردید؛ نوبت به این می رسد که بدانید چه سبک و چه طرحی از مناسب کاغذ دیواری سالن پذیرایی است ؟
برای دانستن این سوال هم کافیست سبک و تم چیدمان و دکوراسیون خانه ی خود را بشناسید.
مثلا اگر مبلمان پذیرایی سبک و حالت کلاسیک دارد، بهتر است از کاغذ دیواری های طرح گل داماسک که یکی از بی نظیر ترین و لاکچری ترین طرح های کاغذ دیواری است استفاده کنید.