استفاده از کاغذ دیواری پوستری سه بعدی در اتاق نشیمن

چگونگی استفاده از کاغذ دیواری پوستری سه بعدی در اتاق نشیمن

کاغذ دیواری پوستری سه بعدی یکی از جدیدترین نمونه های به تولید رسیده کاغذ دیواری می باشد که به صورت آلبوم با طرح های متنوع اشکال هندسی، طبیعت، چهره و طرح های کودکانه و عکس های ژورنالی که قابلیت تبدیل شدن به پوستر سه بعدی را دارد به بازار عرضه می گردد.
اغلب از کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل برای ایجاد یک فضای روح بخش و از کاغذ دیواری سه بعدی منظره برای خلق یک فضای شاد و بعد مناسب در فضای سالن های پذیرایی و نشیمن استفاده می شود.
کاغذ دیواری سه بعدی کودک در طرح های خلاقانه ای ارائه می شوند و یک محیط هیجان انگیز برای کودکان به ارمغان می آورند. در واقع کاغذ دیواری پوستری کودک با طرح های خاص کودکانه نشاط بخش محیط بازی کودکان خواهد بود.
استفاده از این کاغذ دراین فضا باعث ایجاد فضای زنده میشود.

نمونه پرکاربرد کاغذ دیواری پوستری سه بعدی

از پرکاربردترین نمونه های کاغذ دیواری پوستری سه بعدی : اشکال هندسی، طرح های گل دار و طبیعت می باشد.
برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی از تصاویر با کیفیت که دارای وضوح تصویر بالا هستند با هدف جلوه بخشیدن به محیط های گوناگون استفاده می شود. به نسبتی که کیفیت عکس چاپ شده بر روی کاغذ دیواری پوستری سه بعدی واضح تر باشد فضایی چشمگیر و متفاوت را در اتاق نشیمن ایجاد می کند.
چاپ عکس روی کاغذ دیواری با توجه به سلایق مختلف می تواند تنوع داشته باشد و در طرح های مختلف ارائه گردد.
در واقع چاپ پوستر سفارشی با طرح و کیفیت دلخواه برای مشتریان این محصول قابل ارائه می باشد.
برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن منزل استفاده از کاغذ دیواری پوستری در قسمتی از دیوار پشت تلویزیون استفاده کرد.

انواع کاغذ دیواری پوستری  سه بعدی

با وجود طرح های خلاقانه برای کاغذ دیواری کاربرد گسترده ای از این محصول وجود دارد و انواع کاغذ دیواری سه بعدی سنتی برای دکوراسیون هایی با سبک سنتی همخوانی مناسبی دارند.

برای این که یک دکوراسیون فاتزی در محیط مورد نظر به وجود آید می توان از کاغذ دیواری سه بعدی اشکال هندسی با تنوع طرح های هندسی استفاده کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی فرشتگان از جمله طرح های محبوب از کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک محسوب می شوند.

برای اماکن رسمی می توان از کاغذ دیواری سه بعدی اداری استفاده کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی چهره برای افرادی که علاقمند به این نوع از کاغذ دیواری هستند به صورت سفارشی قابل عرضه می باشد و قابل ترکیب با کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت برای دیزاین خاص در اتاق نشیمن است.

قیمت انواع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی

قیمت انواع کاغذ دیواری پوستری پر کاربرد در منزل بسته به نوع جنس کاغذ و طراحی آن متفاوت می باشد و با قیمت های مختلفی به فروش می رسد.

انواع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی مرغوب که قابل شستشو می باشند بیشترین کاربرد را در اتاق نشیمن منازل مدرن و کلاسیک دارند. قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ در کاغذ دیواری پوستری و انواع دیگر از کاغذ دیواری قیمت فروش را بالاتر می برد.

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کلاسیک استفاده از کاغذ دیواری پوستری سه بعدی قیمت مناسب و باکیفیت با طرح گل برجسته فضایی باوقار و متفاوت را در منزل ایجاد می کند.

کاغذ دیواری در انواع باکیفیت و مرغوب قیمت بالاتری دارد و کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ از نمونه های خاص کاغذ دیواری برای نشیمن با قیمت مناسب می باشد.

 

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی چگونه است؟

همه ما با واژه ی سه بعدی آشنا هستیم و می دانیم که تمام کائنات از سه بعد طول و عرض و ارتفاع تشکیل می شود. حالت طبیعی اجسام، دو بعد آن را به ما نشان می دهد و این در حالی است که حالت های سه بعدی زمانی که در هر تصاویری اجرا شود، حالتی زنده و واقعی تر و ملموس را برای ما خلق می کنند. تمامی این ویژگی ها در مورد کاغذ دیواری سه بعدی نیز خالی از لطف نیست. طراحان کاغذ دیواری سه بعدی در تلاشند تا با پیاده کردن طرح ها و نقش های ملموس و واقعی بر روی کاغذ دیواری و هم چنین نشان دادن حالت های سه بعدی روی آن ها، زیبایی و جذابیت قابل لمسی را با بهره بردن از خطای دید ما به اجرا در آورند.

کاغذ دیواری سه بعدی، خالق یک فضای فانتزی

بسیاری از مردم هستند که همیشه طرفدار فضاهای فانتزی و شیک برای محیط منزل و یا محل کار خود می باشند و دوست دارند فضای انتخابی آن ها متمایز و منحصر به فرد جلوه کند. برای متمایز نشان دادن و شیک جلوه دادن هر مکانی از منزل یا دیگر محیط های انتخابی، دیوارهای داخلی بیشتری نقش را ایفا می کنند. پس بهترین گزینه برای ایجاد این تغیرات استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است. کاغذ دیواری سه بعدی را خالق یک فضای فانتزی می نامند. چرا که با طرح ها و حالت های فوق العاده ای که ایجاد می کند به راحتی می تواند یک فضای مدرن و فانتزی را در نوع بی نظیری خلق نموده و باعث می شود که ساعت ها از دیدن آن خسته نشوید. پس اگر می خواهید دکوراسیون منزل و یا محل کارتان را بسیار زیبا به نظر برسد از این کاغذ دیواری استفاده کنید.

تاثیرات کاغذ دیواری سه بعدی در فضاهای کوچک

امروزه با پیشرفت جوامع بشری، روبه روز بر میزان جمعیت خانواده ها در تمامی شهر ها افزوده می شود و کم کم خانه های آپارتمانی با متراژ های متوسط و کوچک، جای خود را به خانه های بزرگ با متراژ بزرگ می دهد. از این رو ممکن است خانه های آپارتمانی فضاهای کمتری نسبت به خانه های معمولی داشته باشند و از طرفی دیگر هم امروزه مردم در ایجاد فضاهای زیبا و شیک در تلاشند و سعی بر آن دارند تا محیط منزل خود را زیبا تر آنچه که هست نشان دهند یکی از تاثیرات کاغذ دیواری سه بعدی بر فضاهای کوچک، بزرگ نمودن فضای انتخابی شما با حالتی توهمی که به واقعیت نزدیک تر باشد است. پس اگر فضای منزل شما کوچک است و می خواهید علاوه بر بزرگ نشان دادن فضا، حالتی مدرن و هیجانی را در دکوراسیون محیط خود ایجاد نمایید، بهترین گزینه کاغذ دیواری سه بعدی است.

ویژگی های منحصر به فرد کاغذ دیواری سه بعدی

راحت به اجرا در آمدن انواع طرح ها و مدل های متفاوت و متنوع آن در دکوراسیون های مختلف

قیمت های بسیار مناسب و به صرفه کاغذ دیواری سه بعدی که موجب می شود تمامی طرفداران این کاغذ دیواری قدرت خرید آن را داشته باشند

طرح ها و مدل های فوق العاده شیک و متنوع آن با انواع سلایق مختلف هم خوانی دارد

این کاغذ دیواری شیک و زیبا قابلیت شست شوی آسان را در تمامی مکان ها دارد و کیفیت و زیبایی خود را با هر بار شستن از دست نمی دهد.