کاغذ دیواری های سه بعدی چگونه کاغذ دیواری هایی هستند؟

کاغذ دیواری سه بعدی

شاید در ابتدا از خود بپرسید کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ کاغذ یا دیوار پوش سه بعدی تحولی نو در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن محسوب میشوند و می توان با استفاده از آنها فضای محیط را بسیار شیک و خواص طراحی کرد. این تصاویر می توانند شامل مناظر طبیعی ، اشکال مختلف ، مکانهای خاص و یا طرح های فانتزی باشند. شما می توانید با توجه به دکور و سلیقه خود یکی از انواع مناسب را انتخاب کرده و در منزل یا محل کار خو د نصب کنید .این محصولات به صورت سفارشی در اندازه های استاندارد مورد نیاز شما قابل تولید می باشند. کاغذ دیواری سه بعدی ظاهری منحصر به فرد دارند، نمایی بسیار خاص که شما را از انواع دکوراسیون های اضافه و ناکارآمد خلاص می کند.

 

نقش کاغذ دیواری سه بعدی در صنعت دکوراسیون

 

سالهاست از کاغذ دیواری به عنوان یکی از اصلی ترین المان ها در زیبا سازی و ساخت منازل استفاده می شود. کاغذ به صورت پوستری و رولی اماده شده و در طرح های مختلف به بازار عرضه می شود. با گذشت زمان و ارائه ی انواع طرح ها برای خانه و افزایش تنوع سلیقه ها کاغذ دیواری سه بعدی به بازار آمد. این فرایند تجربه تازه است و برای کسانی که به دنبال طرحی خاص و خلق فضایی بسیار شیک و یونیک هستند ایده ای بینظیر می باشد . شما طرفدار هر سبکی که باشید می توانید از این المان در طراحی اتاق خواب و یا محل کار خود استفاده نمایید و بخشی از خانه خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. تصویر زنده از یک منظره ،خانه طبیعی و یا تصویری خاص در خانه تان داشته باشید .کافیست لحظ های تصور کنید آن وقت شما نیز مانند همه به این محصول علاقمند خواهید شد .

 

تفاوت بین کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری سه بعدی

 

در واقع تولیدکنندگان کاغذ دیواری سه بعدی از لوازم به روز و فناوری خاصی استفاده می کنند که به آن اثر استری و کپی گفته می شود. از طریق این تکنولوژی تصاویر به صورت سه بعدی و عمیق تر دیده می شوند و حس بسیار بهتری را به شما القا می کنند. اما با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی ، اگر چه کاغذ دیواری های ساده زیبایی خود را دارند و برای برخی ایده ها مناسب به نظر می رسند بعدی می توان قدم های مهمی در زمینه ی طراحی و دکوراسیو ن داخلی برداشت .

 

کاغذ دیواری سه بعدی چگونه تولید می شود ؟

 

روند تولید کاغذ دیواری شامل چند مرحله است. اول از همه ، تصویر مورد نیاز انتخاب شده و پارامترهای آن تنظیم می شود. سپس یک عکس یا تصویر در یک برنامه و یژه رایانه ای وارد می شود ، که در آن متخصصان پرونده را پردازش می کنند و به آن بعدی واقع گرایانه می دهند. بعد از آن بوم آماده برای چاپ – مورد کوچک – برای انتخاب مواد مناسب است.

 

انواع طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

 

طبیعت مناظر شهری تولید مثل نقاشی
حیوانات (پرندگان ، حشرات ، ح ی وانات وحشی) تقلید از سطوح دیگر (آجری یا چوب طبیعی)
اشیاء فضایی الگوهای هندسی
تصاویر فیلم یا اشخاص
عکس شخصی و …

 

دلایل محبوبیت کاغذ دیواری سه بعدی

 

تا به حال از خود پرسیده اید چرا افراد بیشتر و بیشتری از کاغذ دیواری های سه بعدی را برای دکوراسیون داخلی استفاده می کنند؟ در ادامه به بررسی برخی از این دلایل می پردازیم .

  • ظاهر خاص و جذاب

جذابیت اولین نکته ای است که کاغذ دیواری سه بعدی را از دیگر انواع دیوار پوش ها متمایز می کند. آنها به شما اجازه میدهند تا یک ترکیب واقعی داشته باشید و نمایی فوق العاده را مشاهده نمایید .

  • محدودیتی ندارد

یکی دیگر از دلایل آزادی و حق انتخاب است. شما می توانید بین هزاران هزار طرح یکی را انتخاب کنید و یا چاپ تصاویر پس زمینه عکس را مطابق طرح خود سفارش دهید. این تصویر می تواند یک تصویر زیبا ، عکس خانوادگی ، تصویرگری و غیره باشد. علاوه بر آزادی طراحی ، شما همچنین این فرصت را دارید که اندازه های تصویر زمینه را کاملا انتخاب کنید .

  • سهولت نگهداری

تصاویر پس زمینه سه بعدی از انواع مختلفی از مواد ساخته می شود. با این حال ، آنها یک و یژگی مشترک دارند – یک لایه وینیل محافظ و ضد گرد و غبار خاص. با وجود این لایه شما می توانید به راحتی و بدون ترس از خراب کردن روکش ، کاغذ دیواری را با پارچه مرطوب پاک کنید .

  • گسترش فضا

برخی طرح ها می توانند با در نظر گرفتن رنگ و اندازه های دیوار مورد نظر، محیط را وسیع تر نشان دهند.
عدم نیاز به مقدمات خاص کاغذ دیواری سه بعدی نیازی به چسب مخصوص و قوانین خاصی برای نصب ندارد .

  • ماندگاری بالا

برخی از آن ها تا سال ها سالم می مانند.
مقاومت در برابر سایش
همان لایه محافظ وینیل ، که از بروز گرد و غبار جلوگیری می کند ، همچنین از آسیب ها ی مختلف مکانیکی به سطح تصویر زمینه جلوگیری می کند.

 

معایب کاغذ دیواری سه بعدی

 

با وجود تمام ویژگی های مثبت کاغذ دیواری سه بعدی معایبی هم دارد که از آنها می توان به پیچیدگی مرحله نصب اشاره کرد.
درست است که این کاغذ دیواری احتیاجی به چسب خاصی ندارد اما باید تمامی طرح ها و مواد را روی دیوار مورد نظر را بردارید و آن را از هر نقصی پاک کنید تا کاغذ دیواری بهترین شکل جلوه کند.

قیمت بالا

شما می توانید انواع طرح ها را سفارش دهید اما باید توجه کنید که قیمت طرح های سفارشی بیشتر بوده و تنها کمپانی های خاصی آن را قبول می کنند. با این حال لازم نیست نگران باشید زیرا شرکت های اجرای طرحه ای بزرگ و خاص را قبول می کنند و می توانید با پرداخت هزینه ی مورد نظر طرح مطلوب خود را سفارش دهید .

همچنین لازم است بدانید برای نصب هر کاغذ دیواری بر اساس نوع انتخابی از بوم خاصی در پس زمینه آن استفاده خواهد شد. بر اساس متریال و طرح مورد نظر گاهی تنها بخش هایی از تصویر سه بعدی شده و گاهی تمام آن حالت داشت . از کاغذ دیواری سه بعدی می توان در اتاق خواب ، خانه و پذیرایی ، محیط کار و انواع غذاها استفاده کرد . پیش از تصمیم مطمئن شوید طرح فضا را کوچک نمی کند و مناسب محیط مورد نظر است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *