کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون داخلی

از دیر باز استفاده از طرح های تصویری و اسلیمی در دکوراسیون رواج داشته است .

در گذشته های دور این طرح ها توسط نقاشان برروی دیوار کشیده می شدند.

استفاده از طرح های تصویری برروی دیوار از گذشته توسط انسان نشان از هماهنگی ذوق و سلیقه انسان با طرح های روی دیوار دارد.

نقاشی روی دیوار به دلیل زمان بر بودن و هزینه بالا معمولاً در منازل خاص مثل امارتها و کاخ ها و یا موزه ها صورت می گرفت و قشر متوسط و ضعیف امکان انجام این کار را در دکوراسیون داخلی خود نداشتند.

با گذشت زمان و راه یافتن ایده های جدید در طراحی دکوراسیون داخلی پوسترها توانستند وارد منازل ما شوند و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان کند.

با پیشرفت علم و ورود چاپگرهای قدرمتند هزینه چاپ نقوش مختلف برروی کاغذ دیواری کاهش یافت و این طرح های زیبا وارد خانه های اکثر مردم شدند.
زیبایی خاصی کاغذ دیواری های سه بعدی سبب شده این روزها موجی از مشتریان به سمت این کالای جدید سراریز شوند و این طرح ها را در دکوراسیون خود جای دهند.

بسیاری از دیزانرهای داخلی می توانند هنگام مشاوره کارفرمایان آنها را با این سبک جدید در دکوراسیون داخلی آشنا سازند.

این طرح ها مخصوص سقف ، کف پوش و دیوارهای لابی ها و سالن ها می توانند استفاده شوند.

نقش های زیبای سه بعدی در کف پوش های اپوکسی نیز استفاده می شوند.
کاغذ دیواری سه بعدی با طرح تونل و دالان های مارپیچ می توانند بسیار چشم نواز باشند و حس کنجکاوی را برانگیزند و همچنین باعث بزرگتر دیده شدن فضا شوند.

کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های مکعب و طرح های اشکال هندسی جزو پرطرفدارترین اشکال مورد استفاده در کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون های با سبک مدرن هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی تحولی در دکوراسیون داخلی

در حالی که با پیشرفت علم و تکنولوژی جهان همه روزه در حال تحول است، دکوراسیون داخلی نیز همگام با این تغییرات همه روزه شاهده پدیده های مختلفی می گردد.

یکی از این موارد در صنعت دیوارپوشها کاغذ دیواریهای سه بعدی هستند.

این کاغذ دیواریها دارای نقوشی هستند که بصورت سه بعدی به نظر می رسند و چشم را دچار خطای دید می کنند.

تصاویر مختلف مناظر ، حیوانات و اشکال هندسی از جمله موارد رایج می باشند.

در صورتی که کار کاغذ دیواری سه بعدی از همه نظر با کیفیت انجام شد نمایی به نظیر در منزل به وجود می آورد  که می تواند چشمها را خیره کند.

معمولاً یک دیوار در منزل را با این نوع کاغذ کاغذها را به کافرمایان پیشنهاد می کنند.

در دنیای مدرن امروزی ورود این کاغذ دیوارها و استفاده روزافزون از آنها به عنوان یک نقطه عطف در بخش کاغذ دیواری و دیوارپوش محسوب می شود.

استفاده از تصاویر سه بعدی برای سقف و کف نیز بسیار گسترش یافته استدیواری پوشش می دهند.

بسته به سلیقه و یا کابری مکان مورد استفاده نوع تصاویر متغییر هستند.

هر چقدر کیفیت عکسهای مورد استفاده متناسب با سایز دیوار بالا باشد، بدیهیست تصاویر سه بعدی زیباتر به نظر می رسند.

یک نکته بسیار مهم در استفاده از این کاغذها اندازه مکان مورد استفاده هست که هر چقدر فضای مورد نظر بزرگتر باشد یعنی فاصله شما از تصویر بیشتر باشد کار زیباتر و طبیعی تر به چشم می خورد.

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به عنوان یک پیشنهاد وسوسه انگیز استفاده از این ایده استفاده میکنند.

کاغذدیواری سه بعدی در دکوراسیون

با پیشرفت شگرفی که در زمینه ی دکوراسیون داخلی بوجود آمده است،محصولی جدید در زمینه ی دکوراسیون داخلی توانسته بسیار جذاب و پرفروش باشد،کاغذدیواری ۳بعدی و یا پوستری بسیار پر طرفدار میباشد از این جهت که طرح های بسیار به واقعیت نزدیک هستند و حس واقعی را بیننده منتقل میکند و طرح هایی که در تمامی آلبوم ها موجود میباشد طرح های به روز و زیبایی میباشد که بینظیر است،و جلوه ای که این کاغذ دیواری برای بیننده ایجاد میکند بسیار هیجان انگیز میباشد .

نکته جالب در زمینه ی کاغذدیواری ۳بعدی قابل توجه میباشد،برای دیوار با سایز های متفاوت میتوان هر طرحی را اجرا کرد البته تیم فروش با دیدن موقعیتی که قرار است طرح اجرا شود،مشاوره ی اختصاصی میدهند و در انتخاب بهترین طرح مناسب شما را کمک میکنند.

اگر از نظر اقتصادی هم بخواهیم نگاه کنیم با توجه به هزینه های هنگفت و بالا در زمینه ی طراحی های متفاوت برای دیوار و سقف بهترین گزینه و انتخاب کاغذدیواری ۳بعدی و پوستر میباشد زیرا کیفیت بسیار بالا وطرح های بسیار زیبا و متنوعی دارد.