پوستر دیواری چیست؟

گاهی اوقات وقتی‌ که تصمیم به اجرای یک‌دکور جدید در‌منزل خود داریم؛ اگر‌بخواهیم کاغذ دیواری‌ را به عنوان پوشش دیوار اتاق یا پذیرایی  درنظر بگیریم ؛ انتظار داریم هر چهار وجه دیوار را با همان کاغذی که از پیش انتخاب کرده ایم بپوشانیم.اما چیزی‌ که کاملا  عیان خواهد بود ؛یک‌نواختی بیش از حد خانه و یا محیط کارمان خواهد بود. دراین حالت بهترین راه برای مقابله با یک نواختی؛استفاده از یک پوستر دیواری در یکی از وجوه دیوار منزل٬ دیوار اتاق‌خواب و یا دیوار شرکت و اداره امان خواهد بود.به این حالت که مثلا وقتی سه ضلع دیوار اتاق را با یک‌کاغذ کِرِم رنگ و طرحدار پوشانده ایم؛ ضلع چهارم را پوستری متناسب با رنگ بندی کاغذ دیواری ها انتخاب کنیم.
نگران عدم تنوع طرح و رنگ بندی پوستر های دیواری نباشید. پوسترهای دیواری انواع مختلفی دارد. از جمله :
پوستر هنری،پوستر تاریخی، پوستر سنتی٬ پوستر دیواری با طرح منظره و… پوستر سه بعدی هنری برای کسانی مناسب است که روحیه و طبعی هنری دارند.
این نوید را به افراد علاقه مند به هنر میدهیم  تا آثار هنری مورد علاقه اشان را با بهترین کیفیت و شفافیت روی کاغذهای پوستری چاپ و در نهایت روی دیوار اجرا خواهیم کرد.
این پوسترهای هنری میتواند گاهاً  از میان آثار هنری در گذشته نظیر تابلوی شام آخر یا مشابه این باشد و یا ازمیان آثار منتخب معاصر و کاملا مدرن باشد.

در زیر نمونه ها بسیار اندکی را مشاهده میکنید . برای تصاویر بیشتر منوها را مشاهده کنید و مطابق با موضوع مورد نظرتان عکس ها را پیداکنید .