کاغذ دیواری سه بعدی با طرح سنتی

کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

خانه های قدیمی ایرانی را دیده اید؟ خانه هایی سرشار از حس زندگی و طراوت. چوب بری ها و گچ بری هایی که با ظرافت کار شده اند ، نقوش اسلیمی زیبا و ظریف ، خطاطی های چشم نواز و حیرت انگیز ، شیشه های مشبک رنگی ؛ همه ی این جزئیات ، یک دکوراسیون سنتی و اصیل ایرانی حاصل میکنند که تاریخ و قدمت معماری در ایران را به رخ میکشد . حتی اگر از نزدیک همچین نمایی از خانه های ایرانی مشاهده نکرده باشید ، قطعا در فیلم های ایرانی دیده اید. اما الان وقتی وارد اکثر آپارتمان ها و ویلاهای امروزی میشویم خبری از این سبک نیست و سبک کلاسیک و مدرن اروپایی جایش را گرفته. حال اگر شما دلتان برای آن حال و هوا تنگ شده و دوست دارید کمی روح سنتی به فضای خانه بیاورید ما یک راه آسان و سریع سراغ داریم. شاید با خود فکر کنید که سبک سنتی با فضایتان سازگار نیست و به کار بردن همچین سبکی منجر به تناقضی بزرگ خواهد شد! اما به نظر ما عجولانه تصمیم نگیرید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

طرح های متنوع کاغذ دیواری های سه بعدی سنتی

شاید با شنیدن نام سنتی تنها طرح های تکراری قدیمی به ذهنتان خطور کند. اما امروزه کاغذ دیواری سه بعدی سنتی در طرح های متنوعی چاپ میشوند. در برخی از طرح ها هم نقاشی های سنتی دیده میشوند و هم خطوط نستعلیق ایرانی. اگر به یک چهره اساطیری از فرهنگ و تاریخ ایران علاقه مند هستید ، چرا به کمک کاغذ دیواری سه بعدی سنتی ، آن را در گوشه ای از خانه به تصویر نکشید؟ اگر به جمله یا شعر معروفی علاقه مند هستید و مدام آن را زمزمه میکنید ، چرا آن را در قسمتی از خانه پیاده نکنید؟! اگر حس و حال مدرن و سادگی زیاد خانه شما را خسته کرده ، چرا به وسیله کاغذ دیواری سه بعدی سنتی کمی رنگ و روح و طرح وارد خانه نکنید؟! اگر هنوز متوجه شگفت انگیز بودن کاغذ دیواری سه بعدی سنتی نشده اید ، ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

تنوع قیمت در کاغذ دیواری سه بعدی

معمولا قیمت گذاری در کاغذ دیواری سه بعدی به طوریست که هر شخصی با هر بودجه ای توانایی خرید داشته باشد. در این نوع کاغذ دیواری ها ، طرح های خاص و یونیکی موجود است که شاید قیمت بالاتری داشته باشند. اگر در فکر هزینه ی کمتر هستید ، بهتر است پوسترهای سه بعدی سنتی را بررسی کنید. پوسترهای سه بعدی در ابعاد مختلف چاپ شده اند و کمی از لحاظ کیفیت با کاغذ دیواری سه بعدی سنتی متفاوت هستند. در هر صورت ، قبل از اقدام به خرید حتما تحقیق کنید تا به دام افراد سودجو نیوفتید و متحمل ضرر نشوید. ما این اطمینان را به شما میدهیم که در مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری ، منصفانه ترین قیمت را در ازای بالاترین کیفیت پرداخت خواهید کرد.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

کاغذ دیواری های سه بعدی معمولا فقط یک دیوار را به طور کامل به خود اختصاص میدهند و کل فضای خانه را نمیپوشانند. از این جهت شما برای اندازه گیری ابعاد دیوار و متوجه شدن متراژ کاغذ دیواری مورد نیاز ، نیازی به نصاب کاغذ دیواری نخواهید داشت و خودتان به آسانی میتوانید این کار را به وسیله یک متر انجام دهید. این کار را به دقت انجام دهید ؛ چرا که کوچک شدن کاغذ دیواری و خالی ماندن گوشه های دیوار و یا بزرگ شدن کاغذ دیواری و اضافه آمدن آن ، اصلا صحنه ی جالبی نیست. زیرسازی قبل از نصب کاغذ دیواری سه بعدی بسیار مهم است ؛ از این جهت که برآمدگی ها و یا تو رفتگی ها و سوراخ های موجود در سطح دیوار ، بعد از نصب باعث به وجود آمدن ظاهر ناخوشایندی خواهند شد و از طرفی ظرافت زیادی در طراحی کاغذ دیواری سه بعدی سنتی به کار رفته است که در صورت عدم زیرسازی درست نتیجه ی نصب ، خوب از آب در نخواهد آمد. حتی اگر تصمیم به نصب پوستر سه بعدی سنتی گرفته اید ، زیرسازی واجب تر است ، چرا که پوسترها نازک تر هستند و قاعدتا جزئیات را بیشتر نمایش میدهند. در فروشگاه های شهر کاغذ دیواری ما افتخار همکاری با بهترین و حرفه ای ترین نصابان کاغذ دیواری را داریم که تمیزترین و بی نظیرترین نتیجه را تقدیم شما خواهند کرد.

چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

به نظر شما چه عواملی در دوام یک کاغذ دیواری سه بعدی موثر است ؟! البته که کاغذ دیواری های پی وی سی مقاوم و با دوام تر هستند ؛ اما در رابطه با کاغذ دیواری های سه بعدی شرایط کمی متفاوت تر است. کاغذ دیواری های سه بعدی از کاغذهای مختلف ساخته شده اند که از لحاظ دوام دارای درجه بندی هستند. یک نکته دیگر که کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی و مقاومت آن در برابر خط و خش و ضربه را افزایش میدهد ، رنگ های به کار رفته در کاغذ دیواری است. چاپ اکوسالونت معمولا بهترین نوع چاپ است که نه تنها مانع از کدر شدن رنگ کاغذ دیواری سه بعدی میشود ، بلکه از خاصیت حساسیت زایی آن هم میکاهد.طرح های سه بعدی سنتی معمولا بسیار شلوغ و پر نقش و نگار هستند ؛ در نتیجه باید دقت و ظرافت بیشتری صرف چاپ آن ها شود.

فروشگاه کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

شاید تا به حال تردیدتان برای نصب کاغذ دیواری های سه بعدی سنتی از بین رفته باشد و با خود فکر کنید که بد نیست کمی روح سنتی ، مخلوط فضای مدرنتان کنید. لحاظ کردن تمام نکاتی که ذکر شد ، مستلزم خرید از یک فروشگاه کاغذ دیواری درجه یک و همه چیز تمام است. تمام شعب شهر کاغذ دیواری با تیمی قوی و محصولاتی متنوع ، آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. نکته آخر این است که نیازی نیست نگران این باشید که آیا شهر کاغذ دیواری در شهر شما هم شعبه دارد یا نه ؟! چرا که ما به کمک اعتماد شما توانسته ایم در جای جای ایران شعب خود را تاسیس کنیم . شهر کاغذ دیواری در همه جای ایران ، در خدمت شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *